torsdag 10 maj 2012

Dags igen

Jaha ja, man märker att man varit borta härifrån för länge när precis allting har ändrats! Menyerna är på andra ställen, alla inställningar, allt. Höll på att inte ens hitta hur jag skulle kunna publicera ett nytt inlägg...
Om det är förändring till det bättre eller sämre återstår att se.

Har varit en del att göra ett tag och stress och trötthet är de två bäst sammanfattande orden.
Därav varken hinner eller orkar jag heller skriva särskilt mycket här nu, så jag lägger helt enkelt bara ut ett axplock av foton från den senaste tiden:

Var hos finaste E några dagar och bara mös med henne och barnen.
Alldeles fantastiskt var det!


 Hundarna fick också följa med till Örebro.


 Fotade lite på vägen mellan skolan och Järntorget för ett par veckor sen.

Ulfen och jag tog en fotosväng i Haga. 
Givetvis hann vi även med en fika!


Här kommer några av Haga-bilderna redigerade i ett superroligt program bästaste V tipsade mig om.








Igår hade jag en liten fotosession med Tovans lilla Viggo-fralla.
De bilderna är inte redigerade än så här kommer bara ett par smakprov;

- Sluuuuuutaaaaa, jag vill inte mera nu!!!
Det fick bli allt för idag. Nu ska jag och pojkarna ut i regnet igen och bege oss till Bt1 där "aktivitetskväll" väntar. Känner mig lite sådär lagom taggad...

1 kommentar:

  1. gött att höra ifrån dig igen syster yster<3
    du vet att jag tänker på dig och älskar dig alltid.
    puss

    SvaraRadera