tisdag 7 augusti 2012

Ulltofflor och djurmys

Igår kom V och T äntligen hem till Göteborg igen efter en vecka på Gotland.
Trots att vi sagt att vi inte ska köpa grejer till varann på resor och sånt, så envisas de alltid med att göra det.
Misstänker att det är mest för att ge mig skuldkänslor, men jag blir ju inte mindre glad för det ;)

Igår kom de hit med finaste presenterna:
Te och honung à la Gotland, och världens goaste tofflor - också à la Gotland såklart.

Eftersom jag inte orkat föra över bilder från kameran på ett tag så får jag nöja mig med att använda de bilder jag lagt ut på fejan.

Jobbade på Slättas i söndags. Eller ja, "jobbade" känns som en överdrift. Att vi varit värdelösa på att gå ut med info om att vi har öppet första söndagen i månaden i kombination med att många fortfarande har/är på g hem efter semestrar OCH att OS tagit över hela världens vardagsliv gjorde att det var såå lugnt.
Alltså...Såhär lugnt:

Idag vaknade jag med res-stress. Inte resfeber, men stress över att inte följa min ordinarie struktur (läs: tvångshandlingar innan avresa). Väckte hundarna och katten, vilket inte hör till vanligheten. Kissman brukar vara den första som är på benen och gapar efter mat.

Efter en morgonrunda och kaffe, cigg och mobilspel på balkongen var det hur som helst dags för det vanliga morgonmysandet:
Lilla prinsessan och jag på balkongen
Kärlek!
Idag är det en del att göra inför resan imån. Men jisses vad jag längtar! Ska bli så fasansfullt skönt så det går inte att beskriva med ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar