tisdag 8 december 2009

London

Hade helt missat att lägga ut detta inlägg... ´Här kommer en väldigt snabb-snabbresumé av mammas och min Londonresa....

En promenad i Hyde Park. KRYLLADE verkligen av ekorrar! som till och med klättrade på benen på mig (och åt hundgodis!) Funderar att byta ut vår egna "lilla Slättadamm" mot en sån här! =)
Härlig promenad, härlig utsikt.
Mamsen, bästaste resesällskapet! Jaaa, mamma, vi ser att du har dina riktiga tänder kvar =P Baxel framför sin avundsjuka!
Hyde Park
Piccadilly Circus
Jag TROR att det här är Englands form av elektriska stolen! En tur till djuravdelningen på Harrods ...
Hunddräkt à la Elvis - varje hundägares (och hunds) dröm????????
Varför inte en liten häxdräkt?! Men var är kvasten? Hundarna kan ju knappast flaxa sig till Blåkulla på egen hand?
Hmmmm...
Ola hade varit så fiiiin i den här (och matte hade varit såå glad framförallt!) Kan vara bra att ha en tennisdräkt till vovvarna...eller?
Men när har man användning för den här??????
Var och såg Billy Elli0t. Bästa musikal jag sett någonsin. När kommer den till Sverige tro?
Den märkligaste korvkiosk jag sett i detta liv!Glüwein (?) på julmarknad slår väl aldrig fel.
Hmmm...? "Och inte visste vi var vi vaaaaaar" =) Och vad gör JAG för min här då?!? Avslutar med ett "dagens citat" à la London-skulptur
Ska försöka återkomma med fler bilder och lite mer text. Bland annat var vi även och såg Lejonkungen, även det som musikal. Be patient!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar