fredag 18 september 2009

Änglar och sånt

TACK SARAH
för (tatuerings)tipset! Heeelt underbar.
Några småjusteringar, men annars priiiima! Fast jag har ju inte bestämt mig helt än förstås...
Lutar mer och mer åt bakom vänster öra/halsen i alla fall, gött att du håller med =)

Annars orkar jag mest med interna saker som jag inte orkar förklara idag...klockan blev för mycket, inget blev som planerat under dagen och jag är trött, trött, trött och ser faktiskt (tyvärr) inte alls fram emot att stå i caféet imån...(men däremot att min Lina ska följa med dit) =)

Internt nr 1: (Sarah) Hur ser Fenix ut på kinesiska tro?

Internt nr 2: (Axel...bl. a) Bam-Bam och Dum-Dum - vi kan göra karriär! Fast jag tror ju ändå mer på Later och Kloker förstås...! (And guess who's who?!? )

Internt nr 3: (Underbara V) Snälla försök förstå! Förstå att vi förstår. Förstå så mycket mer.

Internt nr 4: (Lena) Delad abstinens kombinerat med nyfikenhet och hemlängtan! (Dålig kombination!) Love you all!

3 kommentarer:

  1. måste vara jag som är kloker då
    kram axel

    SvaraRadera
  2. Ingen kommentar Axel...tolka det som du vill!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillade den!! Hade tom kunnat tänka mig den själv nånstans, men kommer ju aldrig våga, så du får den :P

    http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/photo.php?pid=2974098&id=655365835

    vet inte om du kan se länken? Säg till isf så får jag maila bilden till dig, det är Mikaelas tattoo bakom örat. Kinatecknena för Cindy.

    Kraam

    SvaraRadera