onsdag 26 oktober 2011

Fotobokstävling

Hej allihopa. Long time, no see...
Har varit i Turkiet en vecka med la familia. Alldeles fantastiskt.
Och få saker är så lyxigt i livet som all inclusive, kan jag ju tala om för er som inte redan vet.
Ska uppdatera mer om resan en annan dag och lägga ut de bilder som inte blev helt värdelösa.
Här kommer bara mina två favoriter än så länge. Tråkiga, jag vet, men jag gillar dom ändå...



Mest ville jag egentligen bara påminna er om att rösta på min fotobok som jag tävlar med.
Temat var färg; att lyfta fram färgerna i bilderna (som jag fattade det i alla fall...)
Röstar gör ni genom att klicka här


Det går bara att rösta en gång/hushåll men gå gärna in från alla datorer ni har möjlighet så blir jag tokglad!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte alls bilderna är tråkiga, de är jättefina med underbart ljus. Röstat har jag redan gjort. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Översta bilden är riktigt härlig!! kram Ulf

    SvaraRadera