tisdag 7 februari 2012

Tick tack

Idag är det trögt att komma igång.
Klockan tickar på och jag känner mig helt handlingsförlamad, trots att jag vet att det finns en massa borden.
Dagen är vigd åt Näckrosen. Årsmötet närmar sig och det finns en hel del att trixa med innan dess.
Möte kl. 15.00. Innan det hade jag tänkt fått gjort en del, men jag vet inte det...

Blev hur som helst klar med inlämningsuppgiften till skolan igår - efter en del panikande när datorn dog. 
Tackar högre makter för Fantastiska T! 
Han kom hit och återupplivade den och räddade min kväll, mitt år - mitt liv!


Tror att jag tar och går och lägger mig i badet en stund med en kopp kaffe och försöker samla krafter.
Har jag sagt att jag har fått en superfin badkarsbricka? Ska fota den och lägga ut här så småningom (när jag får tummen ur alltså...) 
Pappsen la ner hela sin själ i detta underverk/konstverk och nu vårdas den ömt och används flitigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar