lördag 11 februari 2012

Motivationsfrånvaron bruten

Skulle göra ett dopkort åt mamma (som egentligen är från hela familjen) och oroade mig lite för hur det skulle gå.
Har inte scrappat på evigheter för motivationen (och inspirationen) har varit extremt frånvarande.

Fick googla upp lite inspiration, funkade faktiskt.
Blev till och med lite nöjd - än så länge!


Och så en insida. Lite skev och jävlig men what the...


Fler bilder finns på min scrapblogg.

Idag försöker jag återigen få något gjort: verksamhetsplan, verksamhetsberättelse och lite plugg. Hmm...vi får väl se hur det går. Måste skriva verksamhetsskiten innan måndag i alla fall. Jaja, det är ju faktiskt ett par dagar kvar. Jag hinner! Tråk-tråk-tråk.

Skulle hitta en länk till vart klipparket jag använde till bokstäverna på kortet kom ifrån. Hittade dit...tyvärr! Jisses, vad mycket fina grejer!!! Har ju verkligen, verkligen, inte råd att handla men vet inte om jag kan låta bli?!

Ola mår inte så bra. Håller tummarna för att det inte är någon fara, och det tror jag inte att det är heller, och att det går över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar