fredag 6 november 2009

Angående massmail

Jag är inte den som älskar massmail, och inte heller den som flitigt sänder dessa vidare. Om eller när jag ändå gör det är det inte för att jag tror på de utlovade följderna om lycka, tur, kärlek eller något annat blajblaj, utan enbart för att jag tycker om vad som faktiskt står, själva budskapet. (Eller att jag tycker att det är roligt såklart!)

Hur som helst, idag hamnade ett par av dessa ständiga mail i min inkorg och jag fastnade genast för följande citat:

Lycka gör dig söt
Utmaningar gör dig stark
Sorger gör dig human
Misslyckanden gör dig ödmjuk
Framgång gör att du strålar
men endast
VÄNNER får dig att hålla ut!

1 kommentar:

  1. Svar: Ja jag märkte att hon var en healingkatt :) Jag hoppas jag får tällfälle att träffa henne oftare?!
    kram

    SvaraRadera