lördag 24 november 2012

Jisses!

Herrejisses vad det var längesen jag uppdaterade bloggen. Visste inte att det gått riktigt så lång tid sedan sist.
Fast å andra sidan har tiden sprungit iväg och allt har gått i rasande fart de senaste månaderna.
Jobb, skola, hundar. Familj, vänner (när det funnits tid till det...) och resor. Planering, ekonomi-oro, FK-strul. Struktur, att vara normalstörd, vardag som (mer eller mindre) flyter på - om än för fort.... Väldigt lite RSMH (och väldigt mycket leda vad gäller föreningsarbete, och dåligt samvete för det och uppskjutna göromål) Ja, det är väl i alla fall några ord som kan beskriva den här hösten.

Ikväll blir det Tip the velvet med finaste V, som dessutom ska vara med på modevisning där. Snyggot!
Själv ska jag ha världens mest obekväma skor på mig men ska man vara fin får man lida pin, har jag hört.



Hade tänkt lägga ut ett foto och sen skriva lite till, men eftersom jag tydligen måste betala för att få lägga ut fler bilder så blir jag lite irriterad och ger upp istället.
Bättre att fortsätta göra mig iordning...suck! Å andra sidan går det lite lättare ju fler glas vin man laddar med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar