tisdag 30 september 2014

Change

Googlade in på min egen sida för att hitta ett specifikt inlägg, men det gick inte längre att komma in på.

Insåg då att jag inte skrivit på två år - TVÅ ÅR (i alla fall nästan) - och hur extremt mycket som hinner hända på två år. 
Nu är jag utåt sett bara "normalstörd" och det känns fantastiskt. Det är absolut inte så att jag inte brinner för psykiatrin och de utsatta inom den (för det är faktiskt så jag ser det). Med det menar jag absolut inte att allt inom psykiatrin är dåligt, för det är det verkligen inte! Men med lite perspektiv till det mesta av det har jag tyvärr insett att det finns många händelser under alla de där åren som jag nu faktiskt måste bearbeta. Helt otroligt att det ska behöva vara så!

Däremot finns det änglar. Riktiga änglar. Och jag önskar så att jag kunde söka upp dessa för att berätta vad jag gör idag och hur de varit en del i att jag tagit mig hit!
För idag jobbar jag heltid. Jag har näst intill villa, Volvo, vovve - bortsett från att det är bostadsrätt, Mitsubishi och vovvar Visst har jag mina perioder, men jag har ovanstående som håller mig ovanför ytan vad som än händer!
Jaa, jag vet inte vad mer jag ska skriva just nu, mer än att allt går åt helt rätt håll. De som hade gett upp hoppet om mig (för så var det, det sa de till mig!) hade fel. Och jag har bevisat det nu. Jag har bevisat det med hjälp av mina änglar!
Och om det inte var kört för mig, så är det inte heller det för någon annan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar