onsdag 12 augusti 2009

Mer bilduppdatering...

Alla djurena samlade på sina respektive balkongplatser:
Fr.v Karisma på sin kattmöbel, Fenix i sin hörna och Ola på sin stol Ola, jag och FenixRamberget
på promenad med Veronica och Ems Fenix första gång i båt mindre än en färja...mindre uppskattat av honom än av oss andra två =)
Våran lilla favvis-Tove har äntligen skaffat bebis!
Låt mig presentera den franska bulldoggen Viggo
Karisma har liiiite svårt (ännu) att skilja mellan HATTfylla och KATThylla!
Ola "hjälper" mamsen att packa upp efter Helsingborgsresan... =(
Godnatt Olisen!
Döm vår förvåning när Ola tog ett jätteskutt från berget rakt ner i vattnet efter att ha hatat vatten (helt förståeligt!) efter att ha blivit iprejad av Fenix på den djupa sidan sandbanken! (moahaha...!)
Återigen, upp-packat och klart!
SUCK! Jag som hade tänkt hålla hallen städad (och oupp-packad) ett par dagar men icke...!
RSMH-resa till Ullared som (bland annat) till att Ola fick ett nytt hösttäcke - LAGOM (trots hans vessla-kropp)!
Ännu ett nytt täcke...sponsortäcke dessutom =)
ASGARV!!!
Var inne på Huveröds med Emsan och vi kände oss bara tvungna att testa detta på den mycket maskulina lilla vovven! =)
(för alla er som gråter blod nu kan jag trösta er med att det inte köptes!!!!)
En arbetsdag på Café Slätta blir sällan tråkig...
Vår kära muminmamma (m.fl) har en förmåga att värma bullar (mm.) aningens för mycket men vad gör det när farbror Baxel står redo med nedkylningsapparaten?!
MyyyyyskortFenix (tass) från vår (RSMH:s) Kinnekulle-resa...
Ännu en utslagen hund, fotot taget samtidigt som föregående.
Mumin-Sirpa var liiite frusen på kvällen när vi satt och spelade Alias...
(Kinnekulle)
Ola guidar vid Forshems klosterruin...
Jag vet, den här kläningen är verkligen inte jag men jag blev så kääääär när jag hittade den i affären att jag till och med var tvungen att lägga ut detta ego-kort =)
Ett gammalt fotomig och min fina, fina mormor. Jag var väl runt 16 år här kan jag tänka mig.
Kusinerna på mormors 80-årsfest 2005.
Fr.v min goa "Farmor" Una, min underbara mormor och Ingvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar