onsdag 12 augusti 2009

Tillägnat vårt Dollargryn =)

Kära Matsdotter, vårt älskade "dollargryn", nu ska du äntligen omnämnas i min högklassiga blogg =) .
Baklagar djupt att det tagit sån tid!
Idag har jag samlat på mig några visdomsord, alla av Gunnel och Kjell Swärd som naturligtvis för tankarna direkt till dig:


"Den största gåvan som man kan skänka någon är sin uppriktiga omtanke"
Tack för all hjälp du ger oss, å hela Näckrosens vägnar!


"Den har rätt att kritisera som har vilja att hjälpa"
Tack för din uppriktighet och humor i perfekt kombination!


"Fast vi är så olika, kan du alltid finna dig själv i andra människor"
"Strukturfascist" är numera ett mycket använt uttryck av mig (om mig!). Tackar, bockar och bugar å det hjärtligaste för denna vackra nydiagnostisering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar