söndag 14 mars 2010

Karisma 2 år

GRATTIS KARISMA
som fyller hela TVÅ år idag!

Min lilla prinsessa. Tänk att hon börjar bli vuxen trots allt. Det hade jag väl aldrig trott om henne =)
PUSS OCH KRAM på dig Karisma-darling!

Tänkte göra en film till hennes ära men så hittade jag den här och blev alldeles toknostalgisk.
MÅSTE SES!

För övrigt är det ganska så full rulle nu. Sörjer att det var sista kurstillfälle för mig och Fenix i burlekar igår och ser nu fram emot klickerkursen med Ola.

Caféet öppnar på riktigt imån efter en invigning som blev lyckad över förväntan i fredags med helt galet mycket folk!

Fenix har gått in i en vårdepression nu när snön börjar försvinna, och jag måste erkänna att jag också saknar den. DOCK är det väääldigt skönt att slippa täcke på Ola, i alla fall under dagarna. Han är för övrigt väldigt nöjd med att det börjar bli vår och har snarare gått in i en manisk fas. De kanske har en gemensam bipolaritet, mina vovvar?! Snacka om samarbete till tusen!

Mer då? RSMH idag. Knappt varit där på evigheter och har inte haft en söndag på flera veckor. Insåg hur mycket jag har saknat det. Mindre lätt är det att försöka nå upp till favorit-Tovans matlagning =S Inte mera sjuk nu, Tove!

Saknar flera av mina vänner som jag sällan träffar, men saknar också tid och ork...

Så mycket mer än det har jag väl inte att berätta just nu (vad jag kan komma på). Dags för kvällsrundan med doggsen. Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Hälsa henne från mormor och gratta! Vilken underbar film, tror inte jag sett den förut. Fenix` kossa var lite renare där såg jag.

    SvaraRadera
  2. Grattis Carisma. Du är så mysig. kram
    den gammle

    SvaraRadera