tisdag 6 januari 2009

Gott nytt år!

Jaha, då har det gått ett bra tag sen senaste uppdateringen igen! Ska försöka komma ihåg vad som hänt då...
Mamsen och jag stack iväg till Lübeckjulmarknad över 1:a advent. Har jag skrivit det? Hade en mysig helg med en hel del shopping. Lite småklurigt att få med alla inhandlade änglar hem =)

Lite av det nyinhandlade...

Mer då?! Fenix fick till sitt förtret vara Rudolf på Bt1:s luciatåg den 12:e december. Alla tyckte att det var ganska kul utom han själv! Men dumsnäll som han är fann han sig i det och allt gick hur bra som helst ända tills de skulle tåga ut och Rudolf hittade kakor på golvet och började beta... Nåja, det kan man väl unna honom efter den upplevelsen!

Två dagar senare, den 14:e december 2008 föddes ett nytt litet mirakel till denna jord och jag blev faster =) Välkommen Adelia och grattis Daniel och Johanna!

Adelia några timmar gammal

Jul och nyår kom och gick... Har varit på RSMH nästan alla röda dagar, så även jul- och nyårsafton. Passade även på att var sjuk lite i mellandagarna.

Senaste veckan har förutom rsmh bestått av biobesök; Australia (rekommenderas starkt!!!) och Allt flyter (ingen favvofilm direkt men helt ok) och My Dog. Ska in nu också och kolla när Sarah och Combat inviger BIS-finalen med freestyle. Nice vill jag lova!

1 kommentar:

  1. Tuuusen tack för att du kom in idag för år skull. Är verkligen ledsen för att dte inte blev något!! Fy satan vad arg/ledsen/förbannad jag var (är). Tur att mina änglar fanns där med mej!! Tack!!!
    Ska göra allt jag kan för att kräva era inträdespengar tillbaka, mest för sakens skull, men 120:- e ändå 120:- som man kunnat göra nåt bättre med.
    PUSS!!!!

    SvaraRadera