torsdag 15 juli 2010

inbrott

Varför blir det alltid så när jag har ett par beställningar att jag skjuter upp det till sista sekund trots att jag i vissa fall (som det här) har vetat om det i flera månader innan? Blir ju så trött på mig själv!
Det här är ju i och för sig inget specifikt för scrapbooking - skjuta-upp-syndromet. Önskar bara att jag kunde lära mig nån gång!
Har ett kort kvar som måste göras IDAG. Inspiration? Ja tack, det vore trevligt!



Ingen vidare bra dag idag (märks det?). Är irriterad och var arg en bra stund förut. Haft inbrott på Slättas och det känns bara så värdelöst gjort att göra inbrott i ett café som drivs på 100 % ideell basis. Skit.



Nu ger jag upp. Lägger mig i soffan med en popcornskål och kollar på desperate housewives ett par timmar framöver. Jag orkar inget annat just nu, jag är lat!

3 kommentarer:

  1. Ah, fy jag håller med!! Riktigt ruttet gjort att göra inbrott på ett sånt ställe som Slättas!!! Hoppas att du kan koppla av en stund nu framför tv:n iaf! Ses snart hoppas jag!=) Vad är det för tema du ska scrappa?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det!
    Japp, nu har jag slappat i soffan en stund, ska ut med hundarna och sen fortsätta med det igen =)
    Inget speciellt tema men det jag ska göra idag är till "en tjej i 30-årsåldern", sen ska det göras två i helgen till en 31-årig kille (varav det ena ska vara cykel/cyklar på =/ )
    JAAA, är du hemma nu?!?
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ok, usch det är så himla svårt att göra "killkort"! Det är ju så lätt att de blir för puttinuttiga ändå... Japp nu är vi hemma, sköönt!!=) Hör av dig om du vill scrappa tillsammans nån kväll! Kram

    SvaraRadera