lördag 17 mars 2012

Just do it.

Försöker komma igång...
Hemtenta som ska vara inne på tisdag och jag är handlingsförlamad. Har liksom bara helgen på mig att fixa den, men jag får liksom inte tummen ur.
Katten ligger så skönt på min arm, verkar inte bry sig om att huvudet hoppar runt på henne när jag skriver.
Ola ligger under filten och värmer mina kalla fötter.
Jag har mest lust att scrappa. Eller promenera eller sova eller precis-vad-som-helst. Städa! Till och med det känns mera lockande just nu.

Men; 
Nike-slogan går på repeat i huvudet (och jag vet att jag borde lyda den där inre rösten som säger:)














Just do it. Just do it. Just do it.
JUST DO IT för fan!!!!!


(hur?)


Gör ett försök att liva upp stämningen lite - och få in mig på rätt spår - med ett par bilder på den superfina tulpanbuketten jag fick av söt-pappsen på Alla hjärtans dag. Han är ju för gullig ibland, fina lilla pappa.


 
Ja ja, jag har lekt lite (för mycket) med fotona och jag vet att de inte är några fina bilder.
Men det är i alla fall bilder med FÄRG en grå dag som denna.

Dagens plugg-paus-utmaning får bli att hitta nåt färgigt och fota. Stilleben? Japp, så får det bli!
Var god dröj...

2 kommentarer:

  1. Nä du!!!
    Tycker bilderna var fina, kul med nåt annorlunda. Kram o allt de där o hoppas vi hörs av snaaaaart!!!!!
    Ulf

    SvaraRadera
  2. Håller med Ulf!!!!! på alla plan! kram

    SvaraRadera