söndag 11 mars 2012

Morgonpigg?

Men jisses, vad är det som händer? Det här är femte dagen på raken tror jag, om inte mer, som jag vaknar mellan 6-7 (med undantag från en dag då jag faktiskt inte vaknade förrän tio ÖVER sju). Jag har väl visserligen aldrig varit såå sjukt o-morgonmänniska, men det här känns ju väl överdrivet!

Igår tog hundarna och jag en promenad i skogen med lite fotografering och agilityträning av lite olika moment som man kan använda skogen till - framåtsändning upp på stenar eller över stockar, balansering på fällda träd och sånt där.
Jag har en runda i skogen som jag bara älskar. Synd bara att den börjar med världens segaste backe som näst intill inte har något slut:

Hundarna var i alla fall pigga och glada!
 Full rulle!

 Lycka är att se lycka i en hund!

Det blåste lite... Fenix svans kan intyga det

Byggde hinder av en björk som hade blåst ner.

Den här stilen är ju inte att leka med...

Flying Fenix

Hade egentligen tänkt att jag skulle fota lite natur också, men allting var så grått och trist...

Mera lycka.
Tokrace över stock och sten - och bäck!


Som vanligt hittade jag i alla fall lite skogsfynd.
Här är någon som har förnöjt sig med lite läsning...
 ...i den idylliska miljön där man kommer ut ur skogen och ner i industriområdet!
 Inte konstigt att man måste ladda lite för att kunna njuta av den naturen...


Jag har alltid undrat vem det är som sköter blomvattningen i skogen...


Och så till Dagens Konst.
För det finns manligt klotter...


...och så finns det kvinnligt klotter.
Inte det minsta fördomsfullt, eller hur?


I industriområdet finns det lastplatser...
 ...men är de inte lite väl trånga???


 Soffa i (så gott som) nyskick säljes, alternativt bytes mot bil av nyare modell.


Stod ett hinder klart på fotbollsplanen så jag tränade lite där också.
 Tvär sväng efter hinder.


Byggde till lite också och insåg att man kan träna en massa trixiga kombinationer:

Det var allt för idag. Eller igår egentligen. Avslutar med att par bilder på den mindre attraktiva katten:
Nyvaken

Lämna kommentar, annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar