tisdag 6 mars 2012

Jävla skit!


Fan, jag blir så trött!
Bytte abonemang på telefonen för bara 3 månader sen och fick en ny mobil. Och jag älskar den!
Men så hoppar hundf*n i havet och jag efter. Inte nog med att det var is och skit, dessutom pajade ju mobilen såklart.
Ringde tele2 för att fråga om det fanns något sätt att få ut en ny mobil, och de hade en alldeles briljant idé;
Det var bara för mig att betala av de månader jag hade kvar på bindningstiden så skulle det lösa sig. Jag skulle alltså få en ny mobil - för bara 5.000 kr.
Mobiljäveln kostar ju för fan mindre än så om man köper den i affär!!!
Får ta det på hemförsäkringen istället, där jag tack och lov har drulleförsäkring. (Vad annars? Jag är ju jag!)
Det kommer att gå på 1.300 kr och weeei, de pengarna har jag ju absolut liggande i madrassen.
Fan fan fan fan fan F A A A A N ! ! ! ! !

Jaaa, jag är lite irriterad idag.

Fan helvetes jävla skit.
Och jävla-skit-Ola och jävla-skit-telefon och jävla-skit-pengabrist och jävla-skit-allting!

Äh, jag tar en cigg till så löser sig alla världens problem. Säkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar