onsdag 21 mars 2012

Vinnande koncept

Ju mer jag tänker på det, desto mer inser jag att det är så.
Sista-sekunden-stress är den bästa motivationen för mig.
Ett vinnande koncept helt enkelt.

Tog en liten paus i skrivandet och gick en liten sväng med hundar och kamera igår.
Blev några rätt så ok bilder.

Det har blåst lite här i Biskop några dagar...

Fenix Retriever's = bärande lappisar

Plats för förtöjning? Behöver vara bra högt vatten då...

Ola fick balansera lite här...
 ...och lite där.
 "Hur länge ska jag stå här egentligen? Lägg ner kameran nu!"

Kamphund à la Fenix
 Farlig...
 ...men ganska så söt ändå!

Och så in och pussas lite med syrran i väntan på lunch.

Tentan är inne och nu ska här scrappas. Beställningsjobb på g.

1 kommentar:

  1. fina fina syster yster. Du MÅSTE göra något av den där bilden du har pratat om så mycket! Nyfiken. Jag kommer ner när jag kommer hem från Turkiet. Vi kanske kan göra en snabbfika på centralen innan vi åker hem igen. men då måste du svara när jag ringer *blink blink* älskar dig gumman. puss

    SvaraRadera