fredag 5 augusti 2011

Wohoo...

...jag lyckades! Med lite fix och trix i Picasas webalbum-helvete fick jag äntligen fram headern igen.

Idag fyller lilla (stora numera!) Elin år, och jag är inte där.
Hade lovat att komma om det var regn så att vi hade stängt i cafét, men "tyvärr" kom regnet senare och det blev till att öppna i alla fall.
Jag saknar min Älekulla-familj så himla mycket! Varför blir det aldrig av att jag tar mig dit?
Varje gång jag är helledig, vilket ju faktiskt numera är minst en dag i veckan, tänker jag att jag ska åka dit.
Men när dagen väl kommer är jag helt slut och orkar sällan med mycket annat än hundpromenader.
Tar mig sällan iväg någonstans alls de dagarna!
Men åh, vad jag saknar dem!

Snart bär det av till Värmland. Kände mig rätt stressad ett tag, som att det var så mycket att göra och alldeles för lite tid. Men nu börjar det kännas "klart". Har ju dock inte packat ännu, men med mina fantastiska packa-listor är ju inte det något problem! ;)


1 kommentar:

  1. Älskling du vet du alltid är välkommen hit...Ta de när du orkar vännen...Puss my Darling

    SvaraRadera