söndag 7 augusti 2011

Bokstavs-tanter is the shit!

Jaha ja, då var det dags att åka då. Om en timma är vi på väg, V och jag!
Allt är packat och klart (förutom dator som jag behöver en stund till...) 
Res-kaffet är redo och det mesta är utpackat i bilen.
I vanlig ordning alldeles för mycket packning. Antagligen.
Äntligen åker vi! Ska bli helt obeskrivligt skönt att komma hemifrån ett tag.
Sommaren har varit låång (men gått snabbt på samma gång).
Och så kommer finaste E i slutet av veckan också. Mys!

Igår fick jag en toksöt Agora Gifthouse-ängel från bästa svägerskan. Visst är den alldeles fantastiskt fin?
Den får bo med (några av) de andra "AG"-änglarna.

Vet ni vad?
Hon den där Elsa Beskow, hon skrev ju en gång i tiden om de där färgtanterna; Tant Brun, Tant Grön och Tant Gredelin. Hon kan slänga sig i väggen, för vet ni vad jag har?
Jag har mina alldeles egna bokstavs-tanter! Tant E, Tant T och Tant S.
De är så fasligt mycket coolare och bättre och snyggare och inte minst verkligare än hennes fjant-tanter.
Hah!
(Och till Tant T och Tant E, jag har svarat på kommentarerna på Tragiskt-inlägget...)

1 kommentar:

  1. Ha ha ....vad skulle du säga om tanterna bara så där dyker upp just nu.....bara skoja. Men tanterna har ett vakande öga..kramisar från Tant E

    SvaraRadera