lördag 27 augusti 2011

Foto-sug

Jag älskar åska!
Framför allt när den gör att vi stänger cafét, när jag är såhär trött!
(Fenix däremot älskar definitivt inte åska...han ligger här och flåsar deprimerat.)

Jag är sugen på att fota.
Ramlade in på en hemsida igår där jag blev så himlans inspirerad.
Jag vill!
Och jag vill lära mig, vill bli duktig, vill kunna.
Jag vill jag vill jag vill.

Kanske blir en sväng med kameran sen?
I så fall kommer det lite bilder här senare.
I nuläget kan jag bjuda på ett par bilder jag satt och lekte med lite igår kväll:
Idre -10

Idre -10
Ja ja, jag vet. Man ska ta tillvara på det sista av sommaren och allt vad det är.
Och helst också sörja att den börjar ta slut.
Men förlåt, jag kan inte hjälpa det;
Jag längtar till hösten! Till promenader i skogar med regndroppar mot löv i alla regnbågens färger.
Och jag längtar till vintern - till snön och dunjackor, lyckliga lapphundar och glögg.
Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar