fredag 9 september 2011

Dagens 5 - 9/9 mm.

"Dagens fem"
(favorit-morgon-sysslor)

  • Dricka kaffe!
  • Den tillhörande morgonciggen - dagens bästa!
  • Morgonmys med hundarna/djurena!
  • Balkong-häng.
  • Morgonrundan med dogsen - ibland! Vid soluppgång tex.

Idag uppskattade jag faktiskt morgonrundan. Gick lite längre än den minikorta jag brukar och det var hur skönt ute som helst. Fast kallt. Hösten är här - och det gillas!
I helgen blir det agility-kurs med Ola och det ser vi fram emot. Fenix ska vara hos m + p från imån till söndag, så Olan och jag får lite kvalitetstid tillsammans resten av lördagen. Det är så himla sällan jag är ensam med honom!
Mindre bra är dock att hans tandköttstumör har vuxit igen och det blir till att ta sig iväg till farbror doktorn. Skit!
Jag informerar om när den är borta, så får ni hjälpa mig att hålla tummar, tassar och tår för att den håller sig borta den här gången!!!

Och så saknar jag min E! Måste åka dit snart! Och till U.
Med andra ord: Örebro- och Helsingborgstripp planeras in snarast.
Och så syster yster i Mellerud såklart!
Varför ska alla bo så långt bort?
Fast jag har en massa finingar här i Göteborg också - tur det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar