fredag 23 september 2011

Rubrik?

Men det var fasligt vad dåligt det var med uppdateringar här nu då.
Veckan har gått fort. För fort! Är det verkligen fredag redan?
Snart dags att packa iväg sig till cafét. Det är så segt där nu såhär i slutet av säsongen, men jag ska inte klaga. Har kommit ikapp mig med bokföringen helt och hållet och jejj, allting stämmer! (Förutom en diff på en krona som jag höll på att bli tokig på!!!)

Fenix och jag hade ensamtid från måndag till igår när Ola var hos sin Lina. Hade tänkt träna kantarellsök och en massa andra grejer men det blev inte så mycket av nånting. Var i kolonin vid Torslanda golfbana i onsdags och promenerade. Fenix rusade som en galning i bergen, det var alldeles perfekt fotoväder - och jag hade glömt kameran. Surt! Blev bara ett mobilfoto därifrån:
Skogens konung?

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga nu.
Och så många nya foton har jag inte heller från veckan, men här kommer några som är ett par veckor gamla som jag inte lagt ut ännu.
De är tagna i Hällsvik, såklart.

utsikt från viken




vargen
Poo blickar ut över det stora blå...

Det var allt för nu.
Ska försöka få tummen ur och återkomma med Dagens 5 ikväll.

1 kommentar: