lördag 14 januari 2012

Sedan sist:

Men jisses vad jag har varit dålig på att uppdatera här det sista. Till mitt försvar har jag i alla fall ett helt gäng med påbörjade inlägg som bara inte blivit klara. (jaja, jag erkänner, i vissa fall är det bara en rubrik eller ett par foton, men ändå...)

Vad har hänt sen sist då?
Fotat litegrann. Myst med djuren. Krånglat med FK. Kommit igång med RSMH lite efter mer eller mindre heluppehåll ett tag. 
Funderat över framtiden. Fått schema för kursen jag ska läsa under våren, pedagogisk psykologi på GU.
Umgåtts med vänner och familj. 
Spelat mobilspel.
Spenderat lite (för mycket) pengar på veterinär- och medicinkostnader för Ola-stackarn som haft öroninfektion. Tack vare fantastisk veterinär kostade veterinären till och mer mindre än medicinerna!
Tja, det var väl det av värde (och mindre värde...) jag kan komma på just nu.

Slänger in några foton som tagits den sista månaden för att fylla ut ett trist inlägg:

Finaste hundarna!

Försökte skjuta fåglar med kanon...eller  kanske inte.

Fåglar, fåglar. Läskigt värre. 

Fortsätter att fota underliga föremål i naturen.

Lapphund i motljus.

Idag ska V hjälpa mig att hämta en tv-bänk jag köpt på blocket. Den ska målas om och grejas lite med men det får bli ett kommande projekt på obestämd framtid...
I eftermiddag blir det promenad med N och Ozzy.

1 kommentar:

  1. Kul att du bloggar igen, saknar ju att läsa här. Finfina bilder.
    Kram Ulf

    SvaraRadera