torsdag 26 januari 2012

weekendtripp

Med tanke på hur mycket min dialekt (eller snarare brist på dialekt numera) redan influerats av alla Närkingar omkring mig, så undviker jag helst att ens tänka på hur jag kommer att låta om ett par dagar...
Jag ska nämligen tillbringa helgen i Örebro hos min E.


Som extra dialekt-påspäare, GPS i liveformat (?), resekamrat, bilroare och kaffe(-å-le)servare har jag ingen mindre V som gör helgen komplett.


Känns så lyxigt att få mysa en hel helg med mina finaste!
Djungelvrålklubbor, vin, skratt, musik, popcorn...inget kan gå fel, helt enkelt.
Love!

4 kommentarer:

  1. Hoppas (vet egentligen) att ni får det jättemysigt! Godnattkramar från mamsen

    SvaraRadera
  2. Den där bilden alltså...
    Yaaay det ska bli riktigt fint!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får vrål-kul!
    Ulf

    SvaraRadera
  4. Saknar dej syster yster. Puss<3

    SvaraRadera