torsdag 5 januari 2012

My Dog 2012

Jag har finbesök från metropolen Mellerud, jag. Johanna-söt är här och hälsar på med anledning av My Dog. Jag inbillar mig dock att en visit hos mig också är lite utav en anledning ;)

Vi gjorde mässan rätt så snabbt. På ca 2½ timmar gjorde jag av med 650 :- (utöver 130 :- i inträde och garderob + kaffe utöver det...) 
När man tänker efter är det ju faktiskt inte mer än 260 :- i timman. Helt ok ändå, eller vad säger ni?

Jaha, här har vi ju då dagens inköp. Mycket nöjd!
- Hurtta vintertäcke (Ola)
- 5 par strumpor 
 Kvällspromenadhalsband till Ola
- Lösgodis till vovvarna
- Antiglupsk-skål - också till Ola
- Pläd

Pläden var superbillig (50 :-) och jättestor. Går att klippa av och göra mindre delar av, så nu har jag en del som täcker halva fönsterkarmen i vardagsrummet. Det är ju både Olas och Karismas liggplats.

Det här täcket är såå efterlängtat. Dessvärre var det för litet men jag har lejt en trevlig prick som ska byta det för mig imån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar