torsdag 21 maj 2009

Prinsar och prinsessa

Jag får börja med att be om ursäkt för det långa blogguppehållet på inte mindre än hela 10 dagar!!! Jag ska försöka bättra mig igen men det kan bli svårt. Är nämligen så illa att jag fastnat på king.com där jag sitter och skjuter ner bubblor i olika färger och blir förbannad över att jag inte får tillräckligt med poäng för att slå min stora utmanare! Som omväxling ger jag mig på Amazing Adventures då och då där jag letar skiftnycklar, yxor, schackpjäser och annat smått och gott. Låter fantastiskt roligt, inte sant ;o) Fast det är roligt, jag lovar! Idag får det mest bli lite foton från den senaste veckan.
Prinsessan Karisma
Förra lördagen (?) var det Göteborgsvarvet som ni säkert vet, och hundarna och jag var med mamma, Johanna och Adelia vid Sannegårdshamnen för att kolla in pappa och brodrarna. Vi lyckades i alla fall se 2 av 3, inte fy skam =)
Fenix tyckte väl inte att det var såå jävla lattjo att sitta mitt i smeten......men Ola gillade läget. Karisma på sin plats på balkongen (en av dem)......och Ola och Fenix på sina platser.I tisdags (tror jag att det var) var Veronica, Emma och jag ute på en långis med hundarna och hamnade bland annat på Ramberget. Har inte varit där på evigheter, och aldrig uppe på toppen innan. Det krävs minst en Örebroare för att man ska (åter)upptäcka sitt Göteborg/Hisingen.
Tack V! Och tack Emma också, för evigt trapp-klagande, skyltletande och annat som hör promenader till ;o) På topp(en) med två prinsar - kan det bli bättre?
Kompass-stenen som saknar Biskopsgården - illa! Funderar på att rista in det...Det får vara allt för idag. Som sagt, jag ska verkligen försöka skärpa till mig. Har egentligen så himla mycket att blogga om nu! Kanske därför det inte riktigt blir av heller, så svårt att veta var jag ska börja. Men "den som väntar på nåt gott..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar