fredag 29 maj 2009

Så gick det till...

...när Ola kom till världen. Tydligen. =)
Hittat på Olas mammaLinas bilddagbok:

[foto på den mycket maskulina Ola med hårspännen när vi var på väg till Alingsås förra veckan]
(eftersom jag ju fortfarande inte kan lägga ut bilder hemifrån får ni föreställa er den!)

Linas bildtext: Haha är inte ola fantastiskt söt och fulländad?

Kommentar: han är alltid söt! hos vem är de han bor? : o

Linas svar: Klart att han alltid är söt, han brås på sin mor (jag). Han bor hos Zara. Hon skickade sina celler till mig, och så tog vi några av mina celler, och så skapades Ola. Men jag visste inte då att hon var fadern (?). Iaf så har vi delad vårdnad nu. Ola är lite som Jesus
Lina är rätt så störtskön för er som inte förstått det än! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar