onsdag 14 april 2010

Ett helt år!

Coola Ola, idag har han bott hos mig, Fenix och Karisma i ett år - ETT HELT ÅR! Underbara lilla vovven. Har varit så stolt över honom de senaste veckorna. Han är alldeles tokduktig, som om nånting bara klickat till och hänt över en natt. Det är väl kanske inte riktigt så, men det är så det känns. Inte minst fick jag bevis för detta på Öppet Hus på Sandens igår. V och Jänta var också med och det gick över förväntan för oss båda. Får verkligen lyckorus av det där! Och snart börjar jag kurs med honom, weeeei! Kul kul kul!


Igår tog Tovan och jag en promenix vid Lillhagen med Viggo-boy och Fenix. Härligt vårväder, lyckliga hundar som kutade runt i löven. Fenix som inte kan gå på stigar utan måste flänga runt över stock och sten...det är lycka för mig!

Låt mig presentera frallan Viggo,
världens sötaste minigris:

Djurplågeri på gång?

Min goa Tove med goa Viggo.
Det är inte lätt att hålla tungan rätt i mun alltid... ...Viggo instämmer! =)
Störst, bäst och vackrast...?!
Utanför Påtår nån dag i förra veckan. Tokrace med rastlösa vårglada vovvar.
Det är ju viktigt att ha SAMMA pinne...!
"Mammas prins(korv)".- Nu tarjag dig, brorsaaaaaan....!
-BUSA MED MIG DÅÅÅ! Äntligen!
Ute på promenad hemma i Biskop.
Fenix hittade en liten kvist som han kämpade febrilt med... Scrappat lite det sista. Här först kommer ett kort till den nyblivna 46-åriga Tant Sus. Provade embossing på chipboards (S:et). Syns inte här men det blev rätt ok.
Här var ett kort beställt av "farmor" till en vän.
Och ännu ett beställt. Och så det sista, till en 99-årig "faster" till henne.
Jag och prinsen utanför Påtår i måndags.
Foto: Linda Karlsson

2 kommentarer:

  1. Sjukt... vi har typ haft Jänta ett år också.. fast det är ju från och till.

    Ja dom var bäst på öppet hus. I allafall Ola.

    Åå va fina kort! Du utvecklas så! Du e best!

    Puss

    SvaraRadera
  2. åh va söta vovvar!!! och finfina kort! jag e sååå glad för mitt kort, sååå¨fint!! tack tack!!
    /kirsi

    SvaraRadera