lördag 24 april 2010

Tre T

Turbulens, tacksamhet, trött.

Var ska jag börja? Orkar inte ens ta allting idag, är för mycket och för ogreppbart än så länge. Ganska förvirrande med andra ord.

Nej, jag tror faktiskt att jag gör så idag att jag bara skriver om ett av de tre T:na: Tacksamhet.
Med andra ord, jag vill passa på att tacka underbara folk. Så, TACK till:

...Mamma och pappa som precis som vanligt ställer upp som hundvakter, lånar ut bil och allt annat.

...Tant Tove för en (trots allt) mysig dag. Inte illa att se sig om i detta avlånga land tillsammans med en (för dagen) alldeles egen Tova!

...Veronica, min underbara ängel och själsfrände. V har styrka nog att lyfta berg, en förmåga få förunnad. Själsliga berg menar jag för er som inte förstod, såna där som bara trycker och skaver och gnager. SÅNA berg.

Love you all!

1 kommentar:

  1. Ja vi är oslagbara tillsammans.. det är inte klokt vad vi kan åstadkomma! Älskar dig så massa!

    SvaraRadera