lördag 3 april 2010

Havspromenad och träning

Efter lite påskfirande med Näckrosen åkte jag ut till Hällsvik för att ta en promenad med doggsen vid havet. Fenix var som en DÖV kalv på grönbete. Har inte kunnat gå favoritvägen i bergen på såå länge. Ola levde också upp en hel del. Såå underbart att se dem! LYCKA!

Weeei, jag har fått BADA! Vackra Fenix
Snyggis 1...
...och snyggis 2!
Lille Skutt...
Fenix kan också... Åååh, där står ju mormor med GODIS!
Jag koooommer mormor!!!
Mina fina prinsar!
NÅN njuter ju av solen i alla fall...!
Efter en härlig promenad passade jag på att träna lite agility. Fenix var inte supertaggad idag så de filmerna tänker jag inte ens lägga ut ;o) Ola däremot var jag MER än nöjd med! Andra gången jag använt externbelöning till honom och voila...!



Och, icke att förglömma:

GLAD PÅSK
allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar