onsdag 30 mars 2011

Finbesök

Det har varit en bra dag med helt fullt av underbarhet omkring mig. Var på bt1 större delen av dagen där jag faktiskt tillsammans med - och kanske tack vare! - söta S fick gjort det allra mesta av det som skulle göras. Stället vimlar ju för övrigt av underbarisar och det är väl just det som gör det svårt att komma därifrån när man egentligen har tänkt...

Senare ikväll fick vi finbesök här hemma. Broder Johan kom förbi och granskade lägenheten och gav mig feng shui-beröm, åt scones, drack te och tjötade ett tag. Mysigt mysigt. Och Fenix blev såklart överlycklig. Han är så kär i Johan.
När brorsan åkte hemåt satte jag, Fenix och Ola oss i bilen och åkte hem till E där V redan var. Vi ägnade oss åt popcorn-ätning (och poppning med vissa komplikationer), rökning, Big Brother-kollning (!), genomgångar av vänlistor på fb med en och annan baktanke samt lite googling. På nåt konstigt sätt var klockan helt plötsligt 1 när vi började bege oss hemåt.

Jaa ni, det är ju det jag säger. Det är få förunnat att ha så många fantastiska varelser, 2- och 4-benta, omkring sig.
Avundsjuka? Det borde ni vara!

"En ängel är någon du tycker dig ha känt för evigt...
även om ni just mötts."
// okänt ursprung

1 kommentar:

  1. Du är ju faktiskt väl värd att ha dom omkring dej också! Bamsekram Ulf

    SvaraRadera