måndag 21 mars 2011

Helg i scrapbooking-anda (söndag)

Söndagen fortsatte alltså i scrap-andans tecken. Tillsammans med S, V och hennes systrar Rimna och Nilla gjordes en visit på Stämpel & scrapmässan som var på Ullevi i helgen. När mässan var gjord, café var avklarat och systrarna hade lämnat Göteborg tog V, S och jag en sväng till Scrapbook Etc också för att undersöka deras rea...
För ekonomins skull var det en halvtrist dag men för scrapförrådet och framförallt stämpelpärmen sprudlade glädjen. Till min stora lycka kom jag hem och insåg att jag faktiskt inte hade gjort ETT ENDA inköp jag ångrade. Det ni! Men nu får det hur som helst bli köpstopp ett litet tag...i alla fall den här månaden!

Ok, här har vi gårdagens inköp då.
Lite cardstocks i olika färger.
Lyckades begränsa blomshoppandet imponerande mycket tycker jag!
Tape, tags och gloss...
...och några stämpeldynor. Looove Versa Magic!
Spets i olika färger och former.
En hel del stämplar blev det ju förstås.
"Friends...the oxygene you need", "Life is a puzzle" och "It doesn't hurt to dream..."
"Wrinkels should merely indicate where smiles have been" och "If oppurtunity doesn't knock...build a door!"
Grattis till bäbis-stämplar som jag budat på utan att vinna på tradera ett par gånger.
"Cry a river, build a bridge and get over it" och "Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Just walk by my side and be my friend."
Jeeeejj, finally! Me like.
När man handlade stämplar från Vilda fick man med en gratisstämpel. Änglavingar togs ju tacksamt emot såklart. Det måste ha varit ödet - eller en synsk kassa-tant!
Jag blev så käääär i den här!
Inte mycket sämre den här, inte!
Och så givetvis ytterligare en favvo. Ni ser väl att det (så gott som) står ZARA skrivet över hela den???

Jaa, det var allt för den här gången. På återseende gott folk!

1 kommentar:

  1. Wow vilken rolig shoppingdag du har haft!!!!

    Massor med stämplar som det även står mitt namn på tror jag minsann... Du har bra smak!

    SvaraRadera