torsdag 10 november 2011

Hösten är här!

Jag måste ju medge att det känns lite märkligt att avsluta ett inlägg med att välkomna årets skumtomtar, för att senare på dagen göra ett hyllningsinlägg till hösten.
Nåväl, nu blir det så i alla fall.
Jag älskar hösten! Om det nu skulle vara någon som missat det?
Alla färgerna. Och luften är så lätt att andas.
Och varma kläder! (Ogillar dock vet-inte-vad-man-ska-ha-på-sig-som-är-lagom-väder)

Gick en sväng med hundarna förut och passade på att ta med mig kameran.
När det är stigar i skogen, som inte ens är smala, med kanonbra sikt - då tycker jag faktiskt att såna här skyltar är lätt onödiga!
Någon som är villig att hålla med?
HÖST!

Fenix poserar:



 Fenix tröttnar på att posera:

 Nackdelen med höst + löv + powderpuff:

Varit på Backaplan med V idag också. Skulle spendera lite födelsedagspengar samt köpa fars dags-present. Fick gjort allt jag skulle. Nästan. Skulle också haft en födelsedagspresent till kusinen men det får vänta till lördag.
Hur som helst så kom jag hem med mascara, kaffebryggare och (dator)mus precis som jag skulle. Och så ett par böcker som jag inte skulle köpa... Fast jag kan ju alltid försvara mig med att jag faktiskt verkligen verkligen behövde dem! Eller?


Och så avslutar vi med en liten fotoövning...

1 kommentar:

  1. Sköna höst bilder! Den sista tycker jag mycket om!
    kram Ulf

    SvaraRadera