fredag 25 november 2011

Scrap-shopping och ironi

För presentkortet jag fick av bästaste V och T när jag fyllde år inhandlades en efterlängtad och alldeles underbar fjärilstans från CiLi In Papers.
 Den kan stansa ut tre olika mönster så man kan göra en massa olika roliga kombinationer.


Och så börjar ju julen närma sig, och med den julkortstillverkning.
Fick inhandlat lite grejer till det på Do & ReDo
Stämplar och notpapper
Visst är de fina?
Cardstocks är ju ett måste såklart
Och så ett gäng julpapper...
...mera papper...
...och ännu mera papper.
Favoriten!
Kunde ju bara inte låta bli!
 Och så DAGENS IRONI! Med stora bokstäver!
Kollade på Efter 10 som handlade om hemlöshet. Där satt ett gäng gäster och var empatiska, däribland Magnus Carlsson. Sen gick han upp och sjöng "It's the most wonderful time of the year" och det lyste av glädje ur ögonen på honom...
Mycket bra låtval, verkligen. Ibland kan man inte annat än förundras av hur folk tänker - eller inte tänker!


1 kommentar:

  1. hej syster yster. Vet du vad? jag lääääängtar till julbordet. Jag älskar mat, det är det som är så dubbelt. jag hoppas att vi kan gå på my dog och ses då? kramar och pussar

    SvaraRadera