torsdag 24 november 2011

Produktfoto

Sista fotolektionen igår och vi hade produktfoto. 
Givetvis hade ju både V och jag missat att vi skulle(/kunde) ha med oss grejer hemifrån att fota. Som tur var så var vi tidiga, så vi hann in i den superroliga affären vi varit i innan varenda vecka utan att handla i höst. 
Så vi gick dit med syfte att spendera pengar - underbart! Målet var väl egentligen att hitta nåt bra att produktfota, men såhär innan jul hittade jag bara världens coolaste kökshandduk inom min ego-budget denna månad. Den sa att den ville flytta hem till mig! Inte så roligt att fota egentligen, så jag lånade V:s grejer till det.
Men håll med att den är helt fantastisk:
"I'm all that's left of a bizarre childhood"

V:s snygg-skålar

...och hennes muffinsformar.

Fick med mig stans snyggaste boxerkille hem och gick en långis med alla pojkarna.
Inatt tog jag igen lite sömn och fick en välbehövlig sovmorgon av mina prinsar.
Ska göra mig iordning nu och åka till Moster M för kaffe och tjöt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar