torsdag 17 september 2009

Shopping

Axel har fått agera hundvakt idag igen då Sussi och jag tog en spontantripp till la stada. (Tack Baxel!) Stackars sussi hamnade på både Panduro och In-Ex men om jag får skryta lite så tyckte jag att jag avklarade dem båda rätt så snabbt faktiskt. SKIT! På tal om det kom jag på att jag måste göra en beställning till imån... Ja ja, lär väl inte somna än på ett tag ändå!

Dagens inköp: (med stor risk för en del glömt...)
  • Röd klänning till Sarah's fest, tema Sex & the city.
  • Ny mascara av mitt favvo-märke (förstås)
  • Clear Stamps med diverse text-tryck
  • En svart bolero
  • Scarfar till doggsen: Röd "Jag ligger hellre på soffan" (Ola), Röd "Bort med moms på bajspåsar" (Både Ola och Fenix - OBS! Rea) och en svart "Jag är inte så farlig som jag ser ut" (hrrrm...vet inte vem den passar bäst till än, men en svart syns ju bäst på den lille...)
Efter att ha hämtat upp vovvarna blev jag hämtad av mamma, kollade ikapp mig på Andra Avenyn (no comments please!) och stal sedan tillbaka hennes bil som hon haft nästan ett helt dygn (!!!) och begav mig hemåt.
Nu ska det göras 70-årskort innan kvällspromenaden och Ola-kvälls-borstningen.

Beglagar ett inlägg utan bilder...!

2 kommentarer:

  1. glöm inte fenixs mat. stackarn får ju äta brunnslock i duchen

    SvaraRadera
  2. Hahaha Baxel. Så anonym går det inte att vara här när du är den enda som haft Fenix med toadörren öppen - vi andra har lärt oss (vilken du också borde gjort efter Möjligheternas Hus-episoden och hela berättelsen...) Men oroa dig inte, tog in maten från bilen, förutom lite som ska till kontoret (men DET glömde jag givetvis i bilen nu!).
    Puss på dig, min underbara hundvakt

    SvaraRadera