lördag 12 september 2009

Skadeglädje!

Eller, jag vet inte om det är riktigt rätt ord egentligen: skadeglädje. För ingen är ju faktiskt skadad - ännu. Förutom några av mammas hjärnceller som krockat i sin frenetiska förtvivlan över att komma på min hemlighet som alla vet om utom hon. Moahahahahaha!!!!! (skrattat med riiiiktigt elak röst.)


Japp. så går det kära mor, när man är så nyfiken. Känns bra att hålla dig på sträckbänken ett tag till ;o)



Tyvärr är ju mamsen här inne och läser också så ni andra kan inte heller få veta (ni som inte redan vet). Och just nu skriver jag enbart för att reta henne och för att hon ska ha något att borsta tänderna till när hon går upp imån (ett av hennes tvång: borsta tänder = läsa blogg). JAG har i alla fall roligt åt det här, och flera andra med mig. S och Y var det lite värre med men tack vare min utomordentliga manipulationsförmåga fick jag över dem till min sida (eller i alla fall neutrala, inte på mammas i alla fall. Gott nog!).
Nu ska här sovas. Förhoppningsvis riiiiktigt länge. Har underbara Baxel som ställer upp och tar hundarna för mig inatt (utan någon som helst övertalning dock - undrar vem som är mest tacksam?!) så att jag kan få sovmorgon imån och inte behöva gå ur sängen på halva dagen!!! TACK!!!
Övrigt idag: varit hemma i Älekulla. Bebis på väg vilken dag som helst, tvåbent alltså. Och snälla HJÄLP, håll med om att Allan Didrik inte är namn för ett barn!?!?!
Tacka vet jag Oliver Samuel (Samuel var deras första förslag och Oliver är mitt) alt. Adrian Samuel (och Matteus som 3:e-namn). Kanske behövs en namninsamling här också?!
GODNATT!

1 kommentar:

  1. hej! idag fick du med två av dina grannar i huset bredvid dig, med på hemligheten. kram
    chefen

    SvaraRadera