torsdag 17 september 2009

Tatuering?

Som många av er redan vet har jag ju planerat en sista tatuering: en (skydds)ängel givetvis!
Den ska komma så fort jag vet HUR jag vill ha den och VAR (båda noga övervägda) jag vill ha den (och när jag har råd...).
Vill helst måla den själv eller att någon jag tycker om gör det (Veronica - bara en liiiten pik =P ), men så hittade jag den här och redigerade lite och gjorde svartvit...vad tros om den?
Kommentarer tack!
Behöver bl.a tips på var ha den, åsikter om bilden osv.

Tack på förhand, kära vänner!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar vanligtvis inte tatto, men den var fin fast jag skulle nog villja ha lite färg med.
    kram roland bax

    SvaraRadera
  2. Neeej, int efärg! :P Och tycker nog att stjälkdelen ska tas bort iom att ängeln inte "sitter å nåt".
    Hmm, svårplacerad... Får nog återkomma om detta.
    Vet du vad jag tycker hade vart sjuuukt snyggt och coolt?? En liten ängel bakom örat!

    SvaraRadera
  3. Nej, färg blir det inte, den ska vara svartvit. Jag hade däremot tänkt (vilket jag inte lyckades redigera) att rosen skulle vara ljusare och ängeln mer framträdande,
    Och Twin, guess what, bakom vänsterörat är vad det har lutat åt den senaste tiden =)

    Puss och tack!

    SvaraRadera
  4. Det röstar jag på!! Och att ängeln har nåt att sitta på?? Känns lite konstigt att hänga sådär i tomma intet? Iaf när den sitter ner?
    Har en kompis som har sin hunds namn i kinatecken bakom örat, sååå niiiiiiice!!

    SvaraRadera