måndag 14 september 2009

The big secret - tillägnat min mor

Klicka på bilderna för att se i större format.

STORT TACK
till alla er som är på min sida.
Tja, vad finns att säga om nedanstående?

Ywonne - jag är uppriktigt besviken. Hade jag vetat om detta hade du naturligtvis inte fått stamtavlan till Lukas levererad till ytterdörren igår exempelvis!
och
Selene - jag hade väntat mig mer av dig. Får ta ett allvarligt snack med Emma angående ditt eventuella fortsatta deltagande i "RESPEKT"-gruppen. Just nu ser det inte alltför ljust ut för din del...

Och till dig mams: då jag misstänker att du med ålderns syn inte kan tyda vad som står på översta sidan ens i förstorat format(alt. ring mig så ska jag guida dig till förstoring av texten), kommer du även att få originalhandlingarna i papperformat.

(OBS! kopior kommer att ordnas innan detta för misstänkta försök av bevismatterialsröjning!)

5 kommentarer:

  1. hoppas bitte ser att jag inte skrivit på varken för eller emot
    axel

    SvaraRadera
  2. Det där käns bäst att hålla sig utanför
    Meja

    SvaraRadera
  3. Låt din stackars mamma ha sina byxor ifred ;)

    SvaraRadera
  4. Hon har råd att köpa nya! Tänk på en stackars 25-årig "pensionär" istället =)
    Och du föresten, Sea, Fröken-allt-eller-inget...du vet väl om att det är olagligt med bedrägeri? Jag tvivlar STARKT på att Kungen och Silvia varit på caféet (Titeln "Kungen av Slättas" uppbärs för övrigt Fenix, och han står redan på andra listan!) och det där med Tomten...jag ringde upp honom själv och han bad mig skriva över honom till den andra listan.

    Nåväl, tids nog får hon väl dem tillbaka då. Men det tar emot (snyft!)!!! Hon är ändå en sån där stackars sate som inte förstått att det blivit höst utan fortfarande går runt i halvlånga byxor. Totalt sinnesförvirrad, ärligt talat, så lite synd är det väl om henne också. =P

    SvaraRadera