fredag 7 maj 2010

Café Påtår

Jag insåg att jag ju glömt att presentera Café Påtår där jag tillbringar tre dagar i veckan numera. Här kommer lite bilder för er som inte varit där ännu, men som självklart är på gång att komma förbi vilken dag som helst. (Eller hur!?!)

VÄLKOMMEN IN! Det snyggaste av allt ;)
Skylten á la Veronica
(fast jag gjorde faktiskt ringarna i kaffet... lite ära åt mig också tack =P )
Utsikt/INsikt från ytterdörren.
En av mina favoritpunkter i rummet - pricken över i:et liksom...
Ännu en "prick" =)
"Bar"disken är gjord av Aktivitetshuset Sekelhuset ...
...liksom brickavagnen. Galet duktiga är dom!
Favoritrummet!
Kommer att ha dator(er) här inom kort.
Internetcafé it is (or will be!)
Mamsen har bidragit med att sy kuddar.
Det är också i det här rummet som Fenix har sin vrå.
Sugen på att titta förbi?

Öppettider:
Måndag: 10.00 - 15.00
Onsdag: 10.00 - 15.00
Fredag: 10.00 - 15.00

Adress:
Fågelfängaregatan 15 D
414 75 Göteborg

NOG OM DETTA

Broder Johan ringde igår och frågade om jag hann göra ett grattiskort för honom till idag. Inga problem ;) Sov ju inte hemma, men hann hem nästan en timma för att duscha, göra mig iordning och göra kort innan Påtår. Hmm...
Ändå hyfsat nöjd med resultatet med tanke på avsaknad av tid, motivation, idéer/fantasi,
Alltid härligt när man kan vara ute i så god tid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar