söndag 2 maj 2010

Har varit en alldeles galet stressig dag på Slättas idag. Det var hemskt, hemskt skönt att komma hem och sitta ner en stund! (Nackdelen är att det är svårt att komma ifrån den där sitta-posen sen...) Gick bara en liten sväng med hundarna innan jag gick in, måste ut på en långprommis sen men jag är SÅ trött. Och hundarna också, för den delen. Tar en del energi hos dem också att vara på caféet hela dagen. Och tur är väl det ;) Fenix är en riktig pärla att ha med sig överallt! Ola har varit ganska så jävlig idag, men jätteduktig emellanåt. Min förhoppning är att han ska lugna ner sig där uppe snart, och det tror jag att han görImån är det rätt så fullt upp. Först lämna Ola, handla, Café Påtår mellan 9-15.30, hämta Veronica som ska ha sminkkurs med vår tjejgrupp på MH imorgon, hämta Ola, lämna Fenix i Hällsvik, klickerkurs för mig och V med Ola och Jänta... Ja, det var väl alles. Ser fram emot tisdag nu när jag ska vara alldeles ledig, hade jag tänkt. Fast... Jag har egentligen himla mycket att göra, så jag måste nog upp en sväng till kontoret i alla fall. Städning här hemma har varit lågprioriterat lääänge nu, är väl dags att ta tag i det också. Suck! Nåväl, NÄSTA helg är jag ledig i alla fall!
Har haft såå många idéer om bloggteman, men nu är jag bara helt tom i hela huvudet. Kommer inte på nånting alls... Tips?
Nej, det har inte jag heller. Kanske skulle börja skriva ner?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar