tisdag 11 maj 2010

Riktiga stjärnor

Jag har ägnat mig åt en liten hobby här på morgonen. Jag har kollat runt på olika bloggar och påmint mig om att jag är rätt så kass och inte borde ägna mig åt scrapbooking! (observera att det här inte är nåt "säg emot mig, tack"-inlägg, det är inte det jag är ute efter, vilket ni som känner mig vet!).
Åh, det finns så många duktiga riktiga stjärnor där ute! Det som andra skulle se som inspiration ger mig mest ont i magen och en klump i halsen. Jag vet att det är SÅ dumt, men jag kan inte riktigt hjälpa det. De är såå sjukt duktiga!!!

Jag har tagit mig friheten att lägga in några alster här, klicka på bilderna för att komma till skaparnas bloggar (rekommenderas varmt!).

Första tre korten är min fina V som gjort. Här har hon hittat sin helt underbara, originella, härligt sarkastiska stil... V:s ena syster har gjort följande 2 kort: Och här har vi syster nr 2, snacka om estetisk familj: Underbara E är ännu en konstnärssjäl med stor talang:
Älskar den här LO:n.
(och vacker är hon också!)
Ta nu en titt in på deras sidor och bara njut!

1 kommentar:

  1. Jag älskar V.s kanin. Om jag kunde skulle jag tatuera in den för jag tycker så mycket om den. //Sea

    SvaraRadera