onsdag 5 maj 2010

Rast- & kraftlös

Har varit alldeles ledig sen jag slutade på Påtår idag, och alldeles själv (med djuren) sen klockan 17!!! Känns konstigt och stressande på något sätt. Jag är både rastlös men helt slut. Har mycket som borde göras men lite som orkar göras. Usch, känner mig så lat!
Nu börjar det bli dags för en kvällspromenad i alla fall. Imån blir det Café Slätta med E och V. Innan det ska jag lämna bilen till mamsen i Torslanda och sen till Willys och handla. En sån där lång dag imån igen. Efter Slättas måste jag upp till kontoret en stund och få ordning på lite grejer, hjälpa till med ett par faktureringar, hämta saker, skriva ut ett intyg... Ja, det finns väl egentligen mängder av saker att göra, får se vad jag hinner. Ska bli kul att träffa Tovan en stund, det var längesen nu. Bortsett från i söndags i caféet då, när jag hann med att säga både hej och hejdå till henne =/

Det här slår nästan rekord för onödiga blogginlägg va?! =P

(kan också tilläggas att jag håller på att bli gaaaaalen!!!!! Suck.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar