tisdag 3 maj 2011

Calor

Gjorde ett kort åt Broder Johan förut som skulle till en invigning av en brasiliansk restaurang. 
På två timmar skulle jag komma på och göra kortet innan han skulle komma och hämta det. Förr i tiden var det där gott om tid för ett kor men numera kan jag inte längre... 
Nåväl, såhär blev det i alla fall:

Eftersom jag vet ungefär ingenting alls om Brasilien, och inte hann med så mycket efterforskning, gjorde jag det enkelt för mig och utgick ifrån landets flagga.
Restaurangen heter, ironiskt nog med tanke på dagens Göteborgs-väder, Calor.
('varm' på spanska)
Skit! Jag tyckte inte att det blev så vansinnigt illa men nu när jag ser fotona ångrar jag mig. Skitskitskit!

3 kommentarer:

  1. Tycker du ska känna dej nöjd! Stiligt kort , enligt mej. Bamsekram Ulf

    SvaraRadera
  2. Vi på Calor blev i alla fall väldigt glada över det fina kortet!
    Mvh
    //Lisa

    SvaraRadera
  3. Tack, vad roligt att höra!

    SvaraRadera