söndag 29 maj 2011

Mammor och hönsmammor

Idag är det mors dag. 
Jag vet att de allra flesta säger precis som jag; att de har världens bästa mamma. Men tyvärr är det ju så att det inte stämmer för alla andra. Själv har jag fullt upp med att vara tacksam över att min mamma är just världens finaste, så jag hinner inte med så mycket empati för er andra som inte är lika lyckligt lottade. 

Tänkte även ta tillfället i akt att skicka iväg en kram till alla mina hönsmammor såhär på mors dag: Elisabet, Lena, Sussi, Ywonne...


Och så bestämde vi oss för att hålla stängt på Slättas idag också. 
Ska komma skurar vid 12 och regna sen framåt 14-tiden. Nu vill jag hemskt hemskt hemskt gärna att det gör det också...
Amen!

4 kommentarer:

  1. Älskar dig me gullunge

    SvaraRadera
  2. Visst är din mamma go!! Men min mamma är också UNDERBAR ! He He! Saknar dej min fina ängel ! Kram i kvadrat Ulf

    SvaraRadera
  3. Tack lilla fina! Regnet lät ju vänta på sig, men nu vet vi det
    KRAM från Ywonne

    SvaraRadera
  4. Love you,kram Elisabet.Vilket fint foto på din gulliga mamma.Kärlek till er båda<3<3

    SvaraRadera