torsdag 5 maj 2011

Konfirmationskort

På söndag är det dags för äldsta kusinen att konfirmera sig. Himla trist att jag är på cafét (och Landvetter) då, jag tycker ju att det är såå vansinnigt roligt med konfirmationer annars... 
Hur som helst så ville föräldrarna ha ett kort till honom. Jag har verkligen verkligen kommit av mig i scrappandet. Går inget bra alls. Allt blir bara kladdigt och fult. Men men, såhär blev det i alla fall:
Tycker inte alls om att göra kill-kort. Tycker att det är skitsvårt!
Använde mig av utdrag ur en psalmbok:
"Förbön när konfirmanderna är i kyrkan"
Mer psalmboksutdrag...
...och så en insida.

Nu är det dags att gå ut med hundar.
Var nere på fotbollsplan förut och tränade lite rally och lydnad med alla tre. Roligt, roligt. Måste komma igång med det igen! Har blivit mycket slappt på den fronten den senaste tiden. Skärpning Zara!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar