lördag 25 juni 2011

Catfight

Midsommarafton blev hemskt bra och jag är fasligt glad att den är över...
Alltså, det är roligt och allt, men också stressigt! 
Kvällen hos V och T var dock alldeles fantastisk! Åt god mat, skrattade mycket, drack en del men inte tillräckligt för att bli bakis och hade allmänt mys.
Tänker ibland, ganska ofta faktiskt, på vilka fantastiska vänner jag har! Och igår fick jag ha de allra flesta hos mig, både på Slättas och sen på kvällen. Tycker bara mer och mer om S hela tiden, hon är alldeles fantastisk. En riktig förebild!
Fast finaste E saknades!! Snart kommer hon hem men bara ett par veckor, sen flyttar hon. Flyttar! Känns helt hemskt! 

Nåväl. 
Idag har jag varit i Hällsvik och flyttstädat bilen som ska säljas. Tog ca 2 timmar - S u c k  för hundhår! I fortsättningen får doggsen antingen städa bilen emellanåt, ha skyddsutrustning på sig när de åker eller springa efter bilen... Det låter väl ganska rimligt?
När jag kom hem upptäckte jag att jag missat en catfight. Karisma har fått ett bett i ena kinden, fast det var ingen fara med det. Torterade henne ändå med sårtvätt men fjäskade efteråt med äckelmat.
Fast vet ni vad?
Jag tror att de där katterna äntligen har gjort upp för, voila:
De kan äta från samma bord! Wohoooo!
Äckelmat uppskattas alltid =S

Vackra Smilla!

Karisma fortsätter dock att utmana ödet...

 Hit men inte längre, sa Smilla varpå Karisma gjorde ett tokhopp rakt in i vardagsrummet...

Och så måste jag ju avsluta med en uppdatering om min gurkplanta.
T i t t a, vad stor den har blivit!!! 
Jag har inte dödat den ÄNNU!
Bara gurkorna som saknas dårå...





3 kommentarer:

  1. va fin bloggen har blivit!!!!! puss syster yster.....

    SvaraRadera
  2. Håller med om att bloggen är alldeles ovanligt fin nu....
    Väldigt snygg header....vad duktig du är!
    Bamsekram Ulf

    SvaraRadera
  3. Men taack, vad söta ni är! Fast jag är inte helt nöjd med headern, eller med färgen på sidflikarna =/
    Kram på er

    SvaraRadera