söndag 12 juni 2011

The queen

Vi har besök några veckor av drottning Smilla.
 Fina lilla Smilla, en riktig drottning!
Går jättebra faktiskt. Hon och Kissma är griniga men hundarna är det inga som helst problem med alls. Hon kommer varje kväll och lägger sig på mig och gosar när jag (vanligtvis) har både Fenix bredvid mig och Ola i fotändan. Duktiga S!

Hon är också hemskt fäst vid Kissmas möbler!
Sover sött!
 

Det tog några dagar, men sen kunde de samsas om utrymmet!

 Som sagt, hon har inga problem (längre...) med att sova i närheten av hundarna. 
Tråkigt nog har jag nu ännu mindre plats på balkongen för mig själv...

Ola har äntligen förvandlats från ovårdad terrier till snygg kines idag!
Nyrakad

Och så vill jag bara tala om för världen att jag är en stolt matte till min gurkplanta:
Den avancerar!
Vackra plantan står i blom =)
Nu saknas bara gurkorna...

1 kommentar:

  1. Underbara bilder för det första, för det andra : Prins Ola är ju lika vacker som vanligt......
    Kram Ulf

    SvaraRadera